tirsdag 18. oktober 2011

Trening... og endring...

Jeg har nevnt at jeg ikke har endret kostholdet så mye. Det har faktisk skjedd noe på den fronten nå.
Jeg har for det første klart å holde meg unna sukkertøybøtta på jobb. *tommel opp*
Så har jeg sluttet å gå og småspise i kantinen. Det er det endel å spare på.
Frokosten er fortsatt kaffe. Maten er isteden for yoghurt med honning eller knekkebrød med smør og pålegg, blitt en pulverpose. Ikke bra, jeg vet. MEN, jeg holder metta. Nutribarer blir jeg litt klein i maven av, pulver går greit.
Så fyller jeg på utover morgenen med frukt.

Til lunsj blir det salat og fisk og eller egg.

I går spiste jeg for mye til middag. Det ble finnbiff-rester, men mengden... ok. Ingen småspising utover kvelden. Enda jeg var alene hjemme! Ble fun light saft mens jeg tråkket på stepmaskinen min.

Ja, trening.
Det ble ingen Friskis-trening mandag. Lederen hadde vikar... skulle gå da på mitt vanlige treningssenter, men mannen måtte jobbe og da ble det stepmaskin i stedenfor.
Jeg ligger nå på 12966 skritt i gjennomsnitt. Må ligge over 13' - det er i hvert fall målet mitt.
Ingen ordentlig trening siden sist onsdag... men i dag er det onsdag igjen og jeg har via nettet booket meg på reggaeton. Kanskje jeg rekker en styrkeøkt først. Det trenger både jeg og skrittregistreringen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar