fredag 14. oktober 2011

Ferien er over

Høstferien over. Men dytt.no-konkurransen er fortsatt i gang. Jeg trener og går og bruker stepmaskin.
Jeg har vært på en Friskis & Svettsi trening denne uken, samt en reggaeton. Synes det er bra. Må få inn mer vekttrening.
 

Kostholdet har jeg dog ikke fått gjort noe med. Det må jeg. Ta meg på tak og slutte å stappe i meg sjokolade og chips - hvordan havner det i huset??? - og så fortsette med trening og bevegelse.
Nå er vi halvveis i skrittkonkurransen. jeg ligger på over 13000 skritt i snitt - med skritt og omregnet trening og aktiviteter. Det synes jeg er dritbra - om jeg får si det selv. Og det skal jeg jo.

Nå gjelder det å ta tak i kostholdet. Lavkarbo hagler over meg alle steder men jeg klarer ikke ta det innover meg.  Jeg hører heller på Kari Jaquesson som sier at "hver gang du tar en bit sjokolade, ta så tar du et valg". Fritt gjengitt...

Skjerpe seg..

Beveg seg mer.

Så ikke gi opp meg selv. Fortsette. Utvide engasjementet.  

Skal skrive mer om sko litt senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar