onsdag 28. september 2011

Ukens treninger...

...har foreløpig gått i vasken. Men jeg har tatt igjen på andre måter. Jeg bruker stepmaskinen min mye. Det er godt å kunne trampe i vei og se på gamle episoder av diverse TV2-serier... 

Mandag skulle jeg på Friskis & Svettis trening. Hadde gledet meg skikkelig, ikke minst fordi der er det gode venner og fordi jeg hadde nye treningssko. Barn kommer først i vår familie - alltid. Så ingen FS trening på meg, men et par episoder med Grey's.
Jeg hadde dessuten gått til jobb om morgenen, det er nesten 6000 skritt bare det. 

I går hadde jeg "hviledag". Jeg gikk riktignok til jobb, men skulle ha besøk av gode venninner på kvelden og da blir det ikke noe trening. 

I dag syklet jeg til og fra jobb og skole. Skulle på Reggaeton i dag, men en av min manns sjeldne sosiale eventer er i kveld, noe jeg ikke visste før det var for sent, så i dag blir det stepmaskin og så satser jeg på Zumba i morgen. Det blir bra.

Jeg er veldig glad i Friskis & Svettis.
Vi har hatt våre uenigheter, men jeg har sluttet fred.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar