onsdag 28. september 2011

Ingen stepmaskin heller....

... det er utrolig hva det mentale har å si for trening. For meg er det et overskuddsprosjekt. Så da jeg hadde yppet til en krangel med min mann som skulle ut, så var jeg bare så ute av meg at jeg bare sank ned i sofaen og sovnet til tv-en. Hjemme på en stepmaskin klarer jeg ikke mobilisere slik at jeg kan "ta ut gørra på trening".

Det er selvsagt ikke greit, men sånn ble det nå.
I dag har vi kjørt til jobb og skole, jeg må i butikken, så jeg valgte det.
Men mens ungen  trener i kveld, rekker jeg en liten tur i skogen (ikke full lysløyperunde) og skyfler ham i seng før jeg stikker på Zumba. Må mobilisere meg til det!
Det har jeg ikke prøvd før, så det blir spennende. Jeg har trent på reggaeton, som jeg tror er noe av det samme. Mange rare bevegelser som ser enda verre ut, og så blir man helt mør etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar